Sunday, November 13, 2011

Salam Pengenalan

Assalamualaikum......


   Salam pengenalan kepada semua pembaca sekalian sama ada keluargaku, saudara-maraku, sahabat handai mahupun para pembaca yang tidak dikenali sekalian. Inilah julung-julung kalinya saya cuba menulis blog berkenaan selain perniagaan dan kesufian serta agama. Jadi, saya harap anda semua dapat memberi sokongan kepada saya dalam penulisan ulungku ini dan seterusnya mengeluarkan bakat penulisanku kelak.


   Dalam blog ini, saya akan membawa pembaca sekalian menjelajah lokasi-lokasi menarik dunia, di mana dengan tidak perlu melancong ke sana sendiri, kita dapat mengetahui lokasi-lokasi menarik di dunia sama ada lokasi yang cantik, berbahaya, penuh cabaran mahupun lokasi-lokasi yang moden, sofistikated dan penuh dengan panorama-panorama dan budaya serta resam setempat. 

   Kita juga akan belajar bagaimana masyarakat merata dunia menjalani kehidupan mereka dengan 'warna' dan 'rona' hidup yang jauh berbeza dan pelbagai di merata-rata dunia ini.


   Salam Pengenalan dan semoga menerima tunjuk ajar kalian. Sekian, terima kasih....

Nukilan : Sidi Rijal - Lijai - (maafkan saya kerana sepatutnya saya menghasilkan yang ini terlebih dahulu...)

No comments:

Post a Comment